Saturday, March 31, 2012

2 Pemuda Memperkosa Seekor Kambing Kerana Nafsu



Seorang penternak mengeluh jika kambing miliknya telah diperkosa oleh 2 orang pemuda di kampungnya. Insiden yang berlaku di wilayah pinggir bandar Mbucuta, Mozambique itu gempar membuat heboh bandar tersebut. Sebelumnya dua pemuda yang menjadi suspek tersebut didapati tengah melakukan aktiviti seks dengan kambing milik penternak tersebut.

Polis sendiri menangkap basah aksi kedua-dua pemuda yang sepertinya sudah dipenuhi nafsu itu. "Salah seorang pemuda itu ditemui dalam keadaan bogel dan sedang memegang kepala kambing.Sementara seorang lain sedang melakukan seks dengan binatang tersebut." Menurut laporan Radio Mozambique. Pendakwa raya wilayah yang menangani kes unik ini, Leonides Mapasse menyatakan, jika kedua-dua pemuda kemungkinan besar akan menghadapi pengadilan atas tuduhan perlakuan tidak senonoh.

Sementara pemilik kambing sendiri merancang untuk melayangkan tuntuntan rasmi atas kes ini. Tidak hanya itu, pemilik juga menuntut kedua-dua pemuda itu membayar ganti rugi sekaligus melakukan tradisi pengganti pernikahan berupa "lobolo". Tradisi ini bererti membayar sejumlah wang atas tindakan perkosaan yang telah mereka lakukan.Sumber-Kaskus-

No comments:

Post a Comment